Monday, February 06, 2012

Soferovanie naopak


Pocas skusobnych jazd som sa vlastne ucil ake je to soferovat na opacnej strane. Co vam budem hovorit, no vsetko je naopak. Sadnem do auta, ok, ze mam ist z opacnej strany som vdaka prirodzenej inteligencii pochopil hned. V aute je cast veci vymenena, no cast ostava normalne. Pedale su ako v nasich autach, spojka na lavu nohu. Takisto riadiaca paka. No tym, ze sa sedi na druhej strane, tak sa vlastne jednotka radi odseba a hore, teda ako u nas patka. Ale ked sa na to poriadne sustredim, je to ok. No ti tlci vymenili aj packy na volante!!! Takze miesto smerovky su stierace a naopak. 
A tak aj vyzerala moja prva jazda. Hned na prvej krizovatke som si pekne pustil stierace, delaer na mna pozera, ci som kompletny, ze sak neprsi...no co mu poviem, ked to maju vsetko naopak. Co sa tyka samotneho jazdenia, to je celkom lahke. Stredova ciara je zase na strane vodica, takze to ide viacmenej samo. Len sa nepozabudnut a z jednotky do dvojky nie cez spiatocku, ako sa mi to uz parkrat podarilo. Aspon som si spocital zuby v prevodovke;) V meste je tu vsade 60tka, ako za starych cias u nas. Akurat su tu dost citlivy na prekrocenie rychlosti. Kolega isiel o 7km/h viac a uz dostal pokutu 80dolarov. Mimo mesta po dialnici sa tu jazdi max. 100km/h, takze je to take pomale kludne presuvanie sa z miesta na miesto.

No comments:

Post a Comment