Pocas skusobnych jazd som sa vlastne ucil ake je to
soferovat na opacnej strane. Co vam budem hovorit, no vsetko je naopak. Sadnem
do auta, ok, ze mam ist z opacnej strany som vdaka prirodzenej
inteligencii pochopil hned. V aute je cast veci vymenena, no cast ostava
normalne. Pedale su ako v nasich autach, spojka na lavu nohu. Takisto
riadiaca paka. No tym, ze sa sedi na druhej strane, tak sa vlastne jednotka
radi odseba a hore, teda ako u nas patka. Ale ked sa na to poriadne
sustredim, je to ok. No ti tlci vymenili aj packy na volante!!! Takze miesto
smerovky su stierace a naopak.
A tak aj vyzerala moja prva jazda.
Hned na prvej krizovatke som si pekne pustil stierace, delaer na mna pozera, ci
som kompletny, ze sak neprsi...no co mu poviem, ked to maju vsetko naopak. Co
sa tyka samotneho jazdenia, to je celkom lahke. Stredova ciara je zase na
strane vodica, takze to ide viacmenej samo. Len sa nepozabudnut
a z jednotky do dvojky nie cez spiatocku, ako sa mi to uz parkrat
podarilo. Aspon som si spocital zuby v prevodovke;) V meste je tu
vsade 60tka, ako za starych cias u nas. Akurat su tu dost citlivy na
prekrocenie rychlosti. Kolega isiel o 7km/h viac a uz dostal pokutu
80dolarov. Mimo mesta po dialnici sa tu jazdi max. 100km/h, takze je to take
pomale kludne presuvanie sa z miesta na miesto.
No comments:
Post a Comment